• Bekerfinale JO-14

    Op zaterdag 30 mei jl. speelde ons JO14 team tegen LRC in de KNVB Bekerfinale. De wedstrijd werd op neutraal terrein bij Uno Animo gespeeld en stond onder leiding van een trio KNVB-scheidsrechters. Onder warme omstandigheden en grote publieke belangstelling ging de wedstrijd van start. Onze JO14 had de beste kansen, maar het was LRC dat scoorde (1-0). Willem Ii schakelde nog een tandje bij maar moest eerst nog een tegentreffer incasseren (2-0). Pas toen viel het kwartje een keer onze kant uit en met een mooie vrijetrap scoorden we de aansluitingstreffer (2-1). Willem II drong aan op de gelijkmaker, maar weer was het LRC dat scoorde uit een mislukte voorzet. In het laatste kwartier gooide de JO14 alles naar voren en kon na een scrimmage de 3-2 aantekenen. Daarna wilde de bal niet meer tegen de touwen: de keeper, de onderkant van de lat, net over, net naast, etc. De verdiende gelijkmaker kwam er echter niet - en zo ging LRC er met de prijs vandoor. Grote complimenten aan de JO14 spelers, hun begeleiders en supporters; jullie mogen trots zijn want dit was een mooie afsluiting van het seizoen! Samen hebben jullie heel hard gestreden en dan is het heel jammer dat het net niet lukt. Geniet van de zomervakantie en tot in het nieuwe seizoen!