• Geslaagd Dart toernooi

    Wat was het gisteren een geslaagd darttoernooi! 🎯

    Ondanks de enorme warmte binnen stonden alle vijf de dartborden de hele dag volop in gebruik. Van 14:00 tot 22:00 uur werd er fanatiek gegooid, gelachen en gestreden om de prijzen. Spelers van alle niveaus deden mee: van divisiespelers en amateurs tot mensen die nog nooit eerder een dartpijl hadden vastgehouden. Juist die mix zorgde voor een gezellige en sportieve sfeer.

    🏆 Winnaarsronde
    🥇 Michelle – 1e plaats
    🥈 Gwendy – 2e plaats

    🏆 Verliezersronde
    🥇 Sylvano – 1e plaats
    🥈 Aaron – 2e plaats

    Namens iedereen willen we de organisatie enorm bedanken voor het regelen van deze mooie dag. Ook een grote dank aan het kantinepersoneel, dat ondanks de drukte en warmte de hele dag klaarstond voor iedereen. 👏

    Bedankt allemaal voor de gezelligheid en hopelijk tot het volgende toernooi! 🎯🍻